"Rycerze pustkowi: druga edycja" - garść informacji

10 maja 2018

Wydawnictwo Galakta opublikowało nowe informacje na temat nadchodzącej gry Rycerze pustkowi: druga edycja.

Jest schyłek XXI wieku. Dekady temu, w wyniku kryzysu ekonomicznego, rozległe obszary kontynentu australijskiego – pozornie bezużyteczne – zostały wykupione od rządu przez megakorporację o nazwie Cerbero. Kilka lat później firma kontrolowała już większość kraju, a jej placówki badawcze, poligony doświadczalne oraz tajne przyczółki były rozrzucone po całym interiorze.

W pewnym momencie szereg usterek prawdopodobnie wywołanych przez złożony wirus komputerowy spowodował lawinę katastrofalnych eksplozji, które z kolei obróciły w ruinę wiele największych miast Australii. Jednocześnie ujawnił się drugi, znacznie poważniejszy problem – naturalna aktywność sejsmiczna wzmocniona stukrotnie w wyniku podziemnych eksperymentów oraz próbnych wybuchów jądrowych spowodowała uformowanie się szczeliny, która obecnie dzieli kontynent.

Dziś wszystkie dziwaczne wytwory technologii Cerbero trzymane onegdaj na krótkiej smyczy, wszystkie nieudane eksperymenty ukryte głęboko w ściśle tajnych laboratoriach panoszą się na pustkowiach i adaptują do nowych warunków. Ludzie, którzy przetrwali, dopiero zaczynają sobie uświadamiać cenę, jaką będą musieli płacić każdego dnia za głupotę dawnych pokoleń. A ta cena będzie zabójczo wysoka…

Właśnie Ty jako jeden z Rycerzy Pustkowi będziesz musiał zmierzyć się z najróżniejszymi zagrożeniami, kiedy postanowisz wyruszyć na szlak. Wyzwania kryją się w osobnych taliach kart pustkowi, podzielonych w zależności od rodzaju terenu, gdzie kończysz swoją akcję ruchu. Każda talia obejmuje unikalną mieszankę Wrogów, Niebezpieczeństw oraz Spotkań tematycznie powiązanych z odwiedzanym miejscem.

Wrogowie są niezwykle różnorodni: poczynając od dziwnych gangów i apokaliptycznych kultów, przez popsute roboty Cerbero, po ohydne mutanty lub zwierzęta zdeformowane przez wszechobecne promieniowanie, czy skażenie biologiczne. Każdy z przeciwników posiada mocne strony, specjalne zdolności, czy tryby ataku.

Niebezpieczeństwa reprezentują gniew matki natury rozsierdzonej latami ludzkiej bezczelności. Burze radiacyjne mogące za jednym razem skazić całe mile terenu, kwaśne deszcze zdolne korodować metal w ciągu kilku godzin, tony ziemi osuwające się spod kół bez widocznego powodu albo genetycznie zmodyfikowane rośliny potrafiące zgnieść samochód niczym dziecięcą zabawkę… Gdziekolwiek pojedziesz, musisz mieć oczy dookoła głowy, gdyż nawet z pozoru idealny dzień może zakończyć się burzą monstrualnych rozmiarów.

W miarę upływu gry przeniesiesz się z zaludnionych, wschodnich obszarów Australii w kierunku dzikich ostępów na zachodzie, daleko poza szczelinę przecinającą kontynent. Do talii pustkowi zostaną wówczas dodane nowe karty zawierające potężniejsze istoty oraz niebezpieczeństwa, a na Twojego Rycerza będą czekać zupełnie nowe przygody. Ponadto niektóre misje wyznaczające cel gry będą wymagać poszerzenia talii o unikalne karty, zmieniając tym samym każdą rozgrywkę w niezwykłe doświadczenie.





blog comments powered by Disqus