"Projekt Gaja" pod koniec roku

13 lipca 2017

Już w czwartym kwartale tego roku, nakładem wydawnictwa Games Factory, na półki sklepowe zawita Projekt Gaja.

Jest to gra, która czerpie pomysły z Terra Mystica i pozwoli na podróż w stronę odległych galaktyk, w celu kolonizacji planet i powiększania swojego kosmicznego imperium.

Po drodze gracz może napotkać aż czternaście obcych ras, na siedmiu różnych planetach. Każda z nich związana jest z planetą macierzystą i, aby rozwijać się gdzie indziej, musi przejść proces terraformacji.
Rasy mogą doskonalić się w sześciu różnych obszarach - terraformacja, nawigacja, sztuczna inteligencja, ekonomia, badania, formowanie Gaji - dzięki którym mogą zdobywać bardziej zaawansowaną technologię i bonusy. Aby tego dokonać, obcy posiadają różne umiejętności.
Nie zabraknie także zasobów, potrzebnych do rozwijania swojego imperium, które rzydadzą się również do wykonywania akcji.

Plansza składa się z sektorów, tym samym oferując kilka wariantów rozgrywki, co zwiększa regrywalność.

W pudełku:

  • 147 budynków (w 7 kolorach),
  • 10 kafli sektorów,
  • 1 Plansza Rozwoju,
  • 7 Dwustronnych Plansz Frakcji,
  • 1 Plansza Punktowania,
  • 10 żetonów Punktowania Rundy,
  • 6 żetonów Punktowania Końcowego,
  • 10 żetonów Wzmocnienia,
  • 36 żetonów Technologii Podstawowych,
  • 15 żetonów Technologii Zaawansowanych,
  • 6 Stacji Kosmicznych (dla frakcji Roju),
  • 12 Planet Gai,
  • 1 Czarna Planeta,
  • 15 znaczników Przymierza,
  • 20 znaczników akcji,
  • 1 żeton Ludu Gleenów,
  • 25 kart Automy,
  • 1 karta Terraformacji,
  • 4 karty pomocy,
  • 1 karta kolejności rundy,
  • 17 kart Automy.
     

Adrianna Rakowska za Games Factory



blog comments powered by Disqus